<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<!-- generator="FeedCreator 1.7.2" -->
<rss version="2.0">
	<channel>
		<title>Peking 2008: presjek kvalifikacija</title>
		<description>Comments for Peking 2008: presjek kvalifikacija at http://www.mariovekic.com , comment 1 to 52 out of 20 comments</description>
		<link>http://www.mariovekic.com</link>
		<lastBuildDate>Thu, 09 Feb 2012 20:45:33 +0100</lastBuildDate>
		<generator>FeedCreator 1.7.2</generator>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>http://www.mariovekic.com/content/view/112/131/lang,hrvatski/#comment-984</link>
			<description>ZA VRIJEME MESIĆEVOG REŽIMA, TJ. MANDATA
(2000-2011.,) IZ HRVATSKE JE NESTALO 146.848 LJUDI !?


Izumiru li Hrvati i Hrvatice ili bježe iz Hrvatske van?

Netko je kriv za ovakvo stanje i politiku. Da li smo postali stvarno zemlja bez daljnje životne perspektive i rada. Državni zavod za statistiku predstavio je preliminarne* rezultate popisa stanovništva. Prema Državnom zavodu za statistiku u Republici Hrvatskoj, u 2011. godini živi 4.290.612 stanovnika, što je 146.848 stanovnika manje u odnosu na 2001. Godinu. No, ni Zagreb više nije „milijunski“ grad, jer sad u njemu živi 792,875 stanovnika. A iza Zagreba slijede gradovi po osipanju broja ljudi: Split, Rijeka, Osijek, Zadar i Velika Gorica.

U zadnjih deset godina u Hrvatskoj su nestala četiri grada veličine kao grad Bjelovar. Prijeti li Hrvatima i Hrvaticama da do kraja 21. stoljeća potpuno izumru. Za vrijeme Mesićevog režima, tj. mandata (2000-2010.,) iz Hrvatske je nestalo 146.848 ljudi. Stjepan Mesić je za svog režimskog mandata, kao predsjednik Hrvatske, uništio hrvatski narod. Što je on više uništavao Hrvate i Hrvatice, imao je dobar i sve bolji ideal* za politički uzlet. Još na kraju dvaju predsjedničkih mandata, Mesić je nagrađen, da živi doživotno, u državnom dvorcu i to u trošku naroda.

Ima li ovo veze s težnjom hrvatskog naroda za samostalnišću? Mesić i njemu slićni, što više su uništavali Hrvate i Hrvatice, to s druge strane, će imati više mjesta na teritoriju Hrvatske, za EU kolonijaliste i strance. Za Mesića je zadatak izvršen: da Hrvatska u pravom smislu – nestane, ili bolje rečeno je nema. Ovo su najpotresnija vremena za Hrvatski narod – koji je bez: posla, nezaposlen.., bez ikakvih financijskih primanja i egzistencije... Mesić je sve svoje ljude postavio na glavne pozicije, a Hrvatska će još dugo morati trpiti taj instalirani režim. Nas je Mesićeva laž i ratno profiterstvo dotjeralo – na ovo što (sad) imamo – a nemamo ništa. Sedam godina nas je potkradao (bivši) premijer Ivo Sanader, i njegov organizirani klan.

Mesić je kriv za sve hrvatske branitelje koji su nestali sa „hrvatskog lica“ zemlje. I što su po zatvorima od Hrvatske pa sve do Haaga. Njemu je bila važna „detuđmanizacija“ Hrvatske, a ne gospodarstvo i ekonomija. Taj njegov privatni rat i obračun, koji je vodio preko leđa iovako osiromašnog i bijednog naroda – koji je platio taj „fušarski“ inžinjering. Mesić kad je htio zavlačio je svoju ruku u državnu kasu, te punio je džepove sebi i svojoj obitelji, prijateljima i znancima... Opravdanje za takav podhvat bio je lukavo smišljen čina: po onoj staroj poslovici i ključu - zavadi narod pa vladaj. Ima li ovo stvarno veze sa Hrvatskom? Pedantni statističari su izračunali da Stjepan Mesić, za svojih mandata, u prosjeku, svakog dana je dijelio jedno odlikovanje ili gradio neki komunistički i antifašistički spomenik, odnosno obilazio spomen groblja, polagao vijence i palio svijeće...

U Bjelovaru, 30. Lipnja 2011. godine

Pokret za građanska prava „Štit“
BRANKO STOJKOVIĆ
http://crostojkovic1958.blog.hr - BRANKO STOJKOVI</description>
			<pubDate>Fri, 01 Jul 2011 14:01:53 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>http://www.mariovekic.com/content/view/112/131/lang,hrvatski/#comment-968</link>
			<description>tovari postižu brzinu i do 50 km na h  - .</description>
			<pubDate>Wed, 10 Jun 2009 20:23:28 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>http://www.mariovekic.com/content/view/112/131/lang,hrvatski/#comment-967</link>
			<description>uporan je i tovar pa stoji na mjestu - mudri</description>
			<pubDate>Sun, 07 Jun 2009 14:56:30 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>http://www.mariovekic.com/content/view/112/131/lang,hrvatski/#comment-962</link>
			<description>Bitno je samo biti uporan i vjerujem da će Vekić/Kušurin, ako ostanu u dvojcu na pariće biti glavni favoriti za osvajanje medalje. Isto tako i novi formirani četverac bez sa Nikšom Skelinom, Vitom Čavrljom, Urlićem i Dragojevićem ako nastavi ovako naporno trenirati kao do sada imaju šanse jer su snažna, ali prije svega visoka ekipa. Svi su iznad 200 cm osim Lenka koji je 192 cm ako se ne varam. Ma ja vjerujem u naše momke. Damir Martin, David Šain i braća Sinković će naravno napraviti fenomenalan rezultat jer stvarno su odlični veslači. - ....</description>
			<pubDate>Tue, 26 May 2009 16:53:45 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>http://www.mariovekic.com/content/view/112/131/lang,hrvatski/#comment-951</link>
			<description>strasno. - .</description>
			<pubDate>Wed, 11 Mar 2009 06:14:12 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>http://www.mariovekic.com/content/view/112/131/lang,hrvatski/#comment-950</link>
			<description>Hrvatska - Erik Brec, Damir Martin, Silvijo Petriško, iz Amerike nam dolazi Petar Lovrić, a iz Oxforda Ante Kušurin sa svojim prijateljima iz osmerca: George Bridgewater iz Novog Zelanda, Alexander Schade Hearne iz Amerike, Colin Mark Smith iz Velike Britanije i Sjoerd Herman Hamburger iz Nizozemske. 

www.vkt.hr
hehehe!!!! - TRESNJEVKA OPET PRVA U OSMERCU NA PH 2009!!</description>
			<pubDate>Thu, 05 Mar 2009 22:42:24 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>http://www.mariovekic.com/content/view/112/131/lang,hrvatski/#comment-949</link>
			<description>KUDA NAS VODI MESIĆEV HEDONIZAM ? 


Očito je da na narodu naslade i slatki život od predsjednika Mesića nne kerist, te njegovi brojni vicevi koje je on nama ispričao za svog (drugog) skoro desetogodišnjeg mandata. Ne postoji ni jedan predsjednik države na svijetu, niti je ikada postojao do sada, koji je ovakav hedonizam posjedovao u svom karakteru. Tako i kurtizanstvo koje samo šteti hrvatskom narodu. Ovo su besramna vremena. Mesić umjesto da nama građanima objasni i kaže kako ćemo preživjeti bez plaće i radnih mjesta, on se lagodno i komotno smješka i ponaša. Uveseljava lakovjerene budale i poltrone... Koje također predstavlja. To je naša gola istina i stvarnost.  Stjepan Mesić je inovator za stvaranje viceva. On uveseljava puk vicevima i britkim dosjetkama... Nekadašnji vaterpolist Miroslav Poljak za novinu Večernji list je izjaavio: &quot;Polovicu Mesićevih viceva smislio sam ja. Jer živim u vedrini i optimizu.&quot; Taj nekadašnji sportaš danas se bori u svojoj 65-toj godini sa opakombolešću - dijabetisom, te ostao je bez nogu. Nakon 17 operacija se i dalje šali: &quot;Nemam hlaće, a kamali kaiš da ih zategnem.&quot; Eto kuda su vicevi čovjeka doveli. Mesićeva strategija je podla koju slijede njegovi podanici, ona nas je dovela do toga - da sami sebi se rugamo. Gdje je tu odgovornost i ozbiljnost? Mislim da je najbolji lijek protiv Mesićeve depresije - koju on širi, je razvoj osobnog samopoštovanja.  Onaj tko cijeni i poštuje sebe, sigurno nebi dopustiti, da nasjeda takvim zabludama, i sigurno bi Mesića razvlastio. Nebi mu dozvolio da zloupotrebljava časnu funkciju - očito kojoj nije dorastao. Mesić kao glavna glava Hrvatske, ponaša se kao lakrdijaš... A o njegovom grijehu da se i ne govori. Predsjednik Mesić i Vlada Ive Sanadera, tobože donesla je sada &quot;deset novih mjera&quot;. Jedna se od njih smanjenje &quot;fol&quot; plaća u državnom sektoru. Messić jer nakon mnogo kritika pozvao da se i njemu smanji plaća. Da li će to biti učinjeno, to će sigurno vidjetti oni s &quot;drvrnim očima&quot; pinokijevci, likovi iz Messićevih viceva. Tobože država sad kad je voda došla do grla, poćela je štedjeti na javnim poduzećima u njihovom vlasništvu. U jednom razgovoru Mesića sa novinarkom HRT-a (18.02.2009.), novinarka je predsjednika Mesića upitala na Pantovčaku - što je on u devet godina napravio za Hrvatsku? Mesić lukavo odgovara novinarki: &quot;Dosta sam napravio za Hrvatsku!&quot;.  Novinarka upita Mesića - recite nam konkretno što je to učinjeno? Znamo da ste putovali po stranim zemljama i sretali se sa raznim predsjednicima i vođama tih zemalja. Ono što je učinjeno, čime se je Mesić mogao pohvaliti, nije moglo staati ni u 5 minita Mesićevog odgovora. No,nema ni otvorenih novih poduzeća, nema ni proizvodne, niti novih radnih mjesta... Nema ničega što bi moglo promijeniti lošu socijalnu sliku našeg društva, odnosno ljudi koji sve teže i gore žive... Uvih dana prehrambeni proizvodi, tj. životne namjernice u dućaanima su poskupjele gotovo 100 posto.. Očito je da Mesićevi brojni vicevi nas Hrvate su doveli u &quot;čorsokak&quot;, iz kojega sad neznamo van. Mesić i dalje je domišljat u svojim prevarama i općaravanju s trona. Predvodnik nas vara i vodi &quot;lažnim putevima&quot; kojima Hrvatski narod sad ide kroz &quot;korov i trnje&quot;, neznao kuda idemo zbog slijepih licemjera. 


 U Bjelovaru, 27.02.2009. 
 BRANKO STOJKOVIĆ  
 - BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT</description>
			<pubDate>Fri, 27 Feb 2009 12:09:58 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>http://www.mariovekic.com/content/view/112/131/lang,hrvatski/#comment-942</link>
			<description>SUMRAK HRVATSKE POLITIČKE ZBILJE        
Branko Stojković     
Utorak, 09 Rujan 2008  
DOKLE ĆE HRVATI PODNOSITI SVOJE SAKAĆENJE?


U požaru ovog najstrašnijeg sustava, koji ne pamti ljudska historija kada je povampirena antihrvatska politika napregnula sve svoje sile da podjarmi narod. Našu zemlju je obavio mrak i moderno ropstvo kojemu nema kraja. Ogroman novac troši se od građana za razne proslave na kojima sudjeluju hrvatski političari, kod obilježavanja nekog datuma ili poslovnih poteza... Budući da su likvidirane sve napredne intelektualne misli – današnja situacija u Hrvatskoj  je postala užasna. 


Kako spriječiti to zlo? Možemo li se boriti protiv toga ili ćemo i dalje ostati ravnodušni? Dok se Stjepan Mesić nalazi se na čelu Hrvatske, policijske patrole pojačane su na ulicama gradova, …, činjenica je da nečista savjest upravlja državom, u kojoj ljudska prava ne postoje. Novi predsjednik Republike Hrvatske trebao bi zasjesti na Pantovčak 2010. godine. 


Mi ne možemo otvoriti novine, a da u njima ne pročitamo same gluposti. Tako, istini tamo nema mjesta. Ovih dana se raspravlja u medijima – koliko bi novi predsjednik države trebao da ima godina? Ja mislim da to uopće nije važno. Meni je više važnije ono  što taj novi predsjednik zna i ima li  čistu prošlost... I što je on spreman napraviti za Hrvatsku.  Dokle ćemo mi gledati to ruglo? A građani i dalje sve gore žive – nezaposleni i bez osnovnih primanja.
 
   - ante</description>
			<pubDate>Thu, 11 Sep 2008 01:48:52 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>http://www.mariovekic.com/content/view/112/131/lang,hrvatski/#comment-928</link>
			<description>Skif, u sve se razumijes, sve sto kazes ima smisao, svaka ti dala ;) - je, je</description>
			<pubDate>Wed, 20 Aug 2008 19:27:25 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>http://www.mariovekic.com/content/view/112/131/lang,hrvatski/#comment-927</link>
			<description>hoce hoce,eno zasjedaju u saboru ko pravi politicari =),nije smijesno al skoro pa istina - ludi milojko</description>
			<pubDate>Wed, 20 Aug 2008 14:00:33 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>http://www.mariovekic.com/content/view/112/131/lang,hrvatski/#comment-926</link>
			<description>Fizika: kad sam upotrijebio riječ &quot;fzika&quot; tada nisam mislio samo na fizikalije i rezultat na ergu, nego na fiziku u najširem smislu te riječi, kao znanost koja u veslanju ima golem učinak. Naime, sile koje se javljaju u veslanju nisu samo sile fizikalija (koliko ko može na ergu), nego i sile: znanja prijenosa svojih fizikalija na veslo, zajedničkog kretanja kroz čamac, nošenja vesla, čvrstoća i kvaliteta materijala (vesla, linija čamca) itd. Skupnost momčadi, kao pozitivna sila, je najbolje vidljiva kod slovenskog četverca kao ekipe koja nema ekstremne fizikalije, ali je izvanredno uveslana i usklađena.

Logika: gdje je tu logika? - da je MOO usvojio molbu HOO-a, naši dečki bi sigurno veslali finale, ovako kad molba nije usvojena oni ne veslaju malo finale!?

Komparacija: napisao sam da nam kao obrazac za usporedbu mogu poslužiti ekipe naših prijatelja sa Croatia opena, i to Slo 4-, bili su četvrti na OI, ali kao što napisah loše će po njih biti ako će biti kontre, što se i desilo (što je bio loše i za slo 2x), a da kontre nije bilo vjerojatno bi uzeli medalju, a druga ekipa za usporebu je Estonski 4x: njima je za finale nedostajala 1,5 sek za Francuzima koji su na kraju uzeli broncu. Ostavljam svima vama da usporedite naš veslački kadar s veslačima iz Slo 4- i Est 4x.

Predskazanje: ako naš dubl bude i dalje tvrdoglav u namjeri da vesla dubl, onda su im šanse da uzmu medalju sljedeće godine velike (više od 50%), pod uvjetima: da i dalje treniraju i to još bolje, više i pametnije, da neki stariji veslači iz ovogodišnjih dublova prestanu veslati, da forma većine prvoklasnih ekipa nešto malo padne jer u postolimpijskoj godini forma većine ekipa je u blagom opadanju. Dakle, vjeru u njih za sljedeću godinu imam. Ali, Kušurin mora popraviti svoju tehniku u skifu i ne smije biti 5.-7. skifist u Hrvatskoj. On nešto krivo radi u tehnici zaveslaja i to treba ispraviti. Može on biti 5. skifist u Hrv. ali s malim zaostatkom za Vekićem, a njegovi zaostaci u skifu su preveliki za Vekićem, pogotovo na daljinskim regatama. Kad je u nekoj sezoni Špik bio uvjetno rečeno loš, onda mu je Čop rekao: kolega nešto si mi loš ove godine u skifu pa na svjetskom neću s tobom veslati dubl nego ću ja u skif, a za drugu godinu se popravi u skifu pa ću razmisliti što ću s tobom.

Mudrost: mišljenja sam, kao što sam pisao, a što misli i Pavle, da nije najpametnije za cro-veslanje veslati male discipline nego ići na veće (4-, 4x, 8) i slagatih ih bez politike. Dobar obrazac za to je ovogodišnji B seniorski 4-, četiri momka iz četiri kluba. I ne znači da u neki osmerac ili četverac bez trebaju neminovno ulaziti parovi veslača iz dvojaca, može ući jedan veslač iz jednog dvojca i drugi veslač iz nekog drugog dvojca.

Toliko od mene, lijepi pozdrav svima, i baš me interesira hoće li štogod Čulin i HVS konačno reći za javnost i što će se napraviti za EP. - skif</description>
			<pubDate>Wed, 20 Aug 2008 10:54:31 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>http://www.mariovekic.com/content/view/112/131/lang,hrvatski/#comment-925</link>
			<description>joj pavle,kad bi bar izdavao mjesečni newsletter na temu veslanje/hrvatsko veslanje... - .</description>
			<pubDate>Sun, 17 Aug 2008 14:52:12 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>http://www.mariovekic.com/content/view/112/131/lang,hrvatski/#comment-924</link>
			<description>Još jedan argument koji nisam spomenuo, a koji također ide u prilog pretpostavci da Ante i Mario sam svjetski vrh mogu dosegnuti (lakše, prije, izglednije) u većem čamcu, jesu rezultati testiranja funkcionalnih sposobnosti. Posljednje takvo testiranje, kada su njih dvojica u pitanju, obavljeno je ove zime, a mislim da je Mario i napisao ponešto o tome na ovoj stranici.

Sažetak rezultata je da obojica imaju izrazito razvijenu anaerobnu komponentu funkcionalnih sposobnosti i sposobni su vrlo dugo podnositi intenzivna radna opterećenja u uvjetima visokog zakiseljenja tkiva (uvjeti veslačke utrke).

Anaerobna komponenta postaje u veslanju to važnija što je čamac brži, a utrka kraća (četverci, osmerac).

Za usporedbu, na neki način i suprotnost njima dvojici, je Damir. On je naglašeno aerobni tip koji pokazatelje aerobnog kapaciteta ima u rangu vrhunskih svetskih seniora. Njemu za napredak u svjetski vrh, neovisno o disciplini koju će veslati, predstoji rad na razvoju anaerobne izdržljivosti. I to je Skif dobro napisao u jednom od svojih prethodnih komentara. Ne ulazim sada tko bi što trebao popravljati u tehnici, psihološkoj pripremi itd., zadržavam se samo na razini funkcionalnih sposobnosti veslača.

Eto i objašnjenja zašto Damir koji je po pokazateljima aerobne pripremljenosti bolji od Maria, a tehnički je barem na razini Maria u skifu, ga (još uvijek) ne može dobiti na trci. Odgovor je sigurno ponajviše u iznimno visokoj razini anaerobne izdržljivosti i specifične veslačke snage kod Maria. To su komponente koje najviše dolaze do izražaja u brzim disciplinama.


Kad pogledam gore, možda sam i preduge komentare ostavio, no, na godišnjem sam još par dana pa imam vremena. Nemojte kaj zamjerit :)


 

 - Pavle Mikulić</description>
			<pubDate>Sun, 17 Aug 2008 13:26:21 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>http://www.mariovekic.com/content/view/112/131/lang,hrvatski/#comment-923</link>
			<description>Hvala Pavlu na odličnom komentaru. Napokon netko uravnotežen i sa smislom da napiše par rečenica bez prostakluka i uvreda. Potpisujem sve, ali baš sve, sto je napisao.   - komentar</description>
			<pubDate>Sun, 17 Aug 2008 08:20:56 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>http://www.mariovekic.com/content/view/112/131/lang,hrvatski/#comment-922</link>
			<description>Phelpsu je najjači doping želja da bude najbolji a pritom zna da će morat preskočit 80 plivača do tamo i od kojih će mu svaki, ma da može, odgrist nogu i ruku,utopit ga, samo da bude onu stotinku ispred njega. doping ide iz glave i konkurencije, dopingiran si kad se u želji da nadvladaš protivnike navikavaš na sve jače i žešće treninge, sve veću bol, sve precizniju tehniku. 
ak ti je u glavi svjetski vrh mjerilo rada, a ne domaće kuhinje i koga moraš zeznut doma samo da bi dobio šansu da se natječeš vani sljedeće 4 godine, onda ćeš i biti svjetski vrh, i to dokle god ćeš imat volje, srca i vjere da to ima smisla. - suspendor</description>
			<pubDate>Sun, 17 Aug 2008 03:10:02 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>http://www.mariovekic.com/content/view/112/131/lang,hrvatski/#comment-921</link>
			<description>Pavle, lijepo si istaknuo sve o političkim igrama, i ako si svjestan toga, ne možeš očekivat da će ljudi koji pišu ovdje istupit imenom i prezimenom jer će ih u suprotnom postepeno te iste političke igre 'nadigrat'. Svatko tko vesla, trenira veslače, sjedi u upravi, nema tu slobodu 'neovisnog analitičara' koju ti možeš imati. 
 
Recimo da ti postaneš izbornik, što bi vrijeme više odmicalo, sve bi pomnije vagao svoje riječi i s vremenom bi ti bilo sve teže nositi se sa pritiscima nositelja dosadašnjih političkih igara. 
Ali ako bi imao dovoljno jasnu viziju što želiš postić, odnosno koji rezultat u završnici olimpijskog ciklusa, mikro/makro/mezociklički plan rada i selekcije, i kak ameri vele 'know-how' - znanje kako ideju prenjet u odveslanu trku (jer moš ti posložit na papiru sve u tančinu, ali nije papir taj kojeg će stiskat volja i želja za pobjedom svakog veslača u svakoj od ostalih 5 staza u svakoj eliminacijskoj trci, trci polufinala i repesaža i zasluženog finala), imao bi veće šanse za ostvarivanje željenih rezultata nego u ovom trenutnom 'trgovanju' rezultatima veslača i 'privatizacije' malih disciplina, a veće samo da služe kao statistička podrška u godišnjem izvještaju HOO-u kojom se pokazuje kako imamo 'funkcionalnu' selekciju za reprezentaciju. - suspendor</description>
			<pubDate>Sun, 17 Aug 2008 02:51:04 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>http://www.mariovekic.com/content/view/112/131/lang,hrvatski/#comment-920</link>
			<description>Spomenuo sam političke igre. Ako se popnemo stepenicu više, iznad razine pojedinačne posade, sagledavamo situaciju u HR veslanju. Prvi put nakon '92 i OI u Barceloni (tada podsjećam, 4  7. mjesto i 2-, čini mi se, 10. mjesto) nemamo posadu u finalu. Najava takvog raspleta situacije dogodila se prošle godine na SP kada isto nije bilo HR posade u finalu. Razlog ove silazne putanje sigurno nije nedostatak baze kvalitetnih seniorskih veslača, čak mi se čini da ih ima više nego ikad prije u proteklih 15-20 godina. Samo jedan argument tomu, primjerice, je broj samo zagrebačkih veslača ove godine ispod 6 min na ergu. Podsjećam, bilo ih je 7. Usporedbe radi, u ne tako davnoj prošlosti teško da ih je bilo, iste godine, više od 2-3. Ne navodim erg kao jedini pokazatelj kvalitete veslača, već samo kao jedan prilog svojoj tvrdnji. U SADu, prva selekcija se radi temeljem rezultata na ergu.

Mi smo premala zemlja da bi mogli veslanje, kao dominantno ekipni sport, bazirati na sastavljanju klupskih posada. To je ludost koja ne vodi nikuda. A to se događa trenutno. Gledaju se klupski interesi, često puta još i uži interesi od interesa kluba. Veliko je nepovjerenje među trenerima različitih klubova, često puta i opravdano. Rješenje je u teoriji jednostavno, no u (našoj) praksi malo složenije za provedbu. Skif je dobro sugerirao dodjelu ovlasti izborniku kakve oni imaju u drugim zemljama, no potrebno je nadopuniti tu sugestiju sa time da izbornik mora biti nestranačka osoba, dakle, osoba koja ja izašla iz klupskih okvira, nije klupski trener, nema klupskih interesa i koja svoju plaću dobiva ISKLJUČIVO iz sredstava HOO/HVS najvećim dijelom temeljem rezultata koje postiže sa reprezentacijom. To kad nas trenutno nije slučaj. Za primjere gdje to je slučaj, navodim Mike Teti-a (USA), Mike Specklena (Kanada-stranac) i Jurgena Groblera (VB-stranac, doduše, član Leander kluba), koji su izbornici i head coachevi nacionalnih selekcija u koje se ulazi prema jasno definiranim kriterijima izvrsnosti. Na internetu ima puno dostupnih podataka o funkcioniranju tih saveza, kriterijima selekcije i sl., koga zanima neka prosurfa malo.

Za kraj, uz ponovljene čestitke Mariu i Anti, čestitam braći Skelin, i naravno njihovom treneru, na svemu što su napravili u karijeri i za HR veslanje. Sa nastupima na trima uzastopnima OI uz osvojene medalje na dvama OI, riječ je o najboljim HR veslačima u novijoj povijesti. Kažem u novijoj povijesti jer, naravno, nisam zaboravio 4- Gusara na OI '52 u Helsinkiju i osvojenu zlatnu medalju. Žao mi je što ove njihove (braće Skelin), vjerojatno posljednje OI, nisu završile kako su priželjkivali.

I zadnje, predlažem da se svi komentatori na ovim stranicama potpisuju imenom i prezimenom. U tom slučaju svatko stoji iza onoga što kaže, a inače respektabilna i zanimljiva stranica za sve koje vole veslanje se ne pretvara u javni WC, što je prečesto ovdje slučaj. Alternativno, budući da mi je jasno da je ovaj moj prijedlog većim dijelom iluzija, predlažem moderatoru stranice da se prihvati brisanja naprimjerenih i/ili zlonamjernih komentara. Na taj način omogućit će svim dobronamjernim posjetiteljima ugodnije čitanje i želju za češćim posjećivanjem interesantne, poučne i odlično konceptualno riješene stranice.   
 - Pavle Mikulić</description>
			<pubDate>Sat, 16 Aug 2008 20:48:45 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>http://www.mariovekic.com/content/view/112/131/lang,hrvatski/#comment-919</link>
			<description>Skif je u svojim komentarima i u argumentima koje iznosi potpuno u pravu. Ni jednog trenutka nije minorizirao uspjeh posade 2x, upravo suprotno, čestitao je i uz argumente naveo, prema njegovom mišljenju, krajnje mogućnosti te posade u ovom trenutku. I to prije same bitke. U potpunosti se slažem sa njegovom procjenom i ponuđenim argumentima. Druga je stvar ako netko želi malo iskriviti stvarnost i promatrati je kako njemu/njoj paše, ili, kao noj, zabijati glavu u pijesak i praviti se da ne vidi stanje stvari kakvo jest. To je isto potpuno u redu, ali, kao što kažem, nema veze sa stvarnošću. No, idemo malo pogledati u budućnost.

Osobno, volio bi Antu i Maria u narednom periodu vidjeti u nekoj većoj disciplini. Ako gledamo čisto sa veslačke strane (dakle, političke kombinacije maknemo u stranu), oni su rođeni za neki 4x/4- ili 8 . Izvrsno tjelesno pripremljeni veslači, čvrstog zaveslaja i vrlo dobri tehničari koji, ipak, a posebno Ante, nemaju onaj istančani osjećaj za mali čamac kao što ga ima npr. Damir Martin (kojem su pak slabe strane neke druge stvari, da sada ne usmjeravam raspravu u tom pravcu). Taj nedostatak potpunog osjećaja za čamac je pogodniji za veće, stabilnije discipline kod kojih je presudna tjelesna pripremljenost i usklađenost veslača u čamcu. Kad ovo navodim, moram spomenuti da su i Mario i Ante kao ekipa puno napredovali posebno ove sezone, koliko sam pratio njihovo veslanje do 6. mjeseca o.g. je čamac odlično plovio, a oni djelovali skladno sa racionalnim ulaganjem snage u zaveslaju. Ranije to nije baš bio slučaj. Svaka čast Crnome i dečkima na tom napretku. Ako je netko promatrao njih dvojicu recimo na državnom u 4x i/ili 8 , zna o čemu govorim kada spominjem njihov osjećaj i talenat za velike i brze discipline koje traže živahnost, brzinsko-snažna svojstva i značajnu razinu eksplozivne snage.



 - Pavle Mikulić</description>
			<pubDate>Sat, 16 Aug 2008 20:47:17 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>http://www.mariovekic.com/content/view/112/131/lang,hrvatski/#comment-918</link>
			<description>Pozdrav svima, uzet ću si za pravo napisat jedan malo duži komentar budući da to inače ne činim na ovim stranicama, a pored toga svoj komentar potpisujem imenom i prezimenom. Pričekao sam malo da vidim konačni rasplet veslačkih natjecanja na OI (još je ostao jedan dan), a i da vidim da je sve u redu sa dečkima i Crnim.

Iskrene čestitke Mariu, Anti i Crnom na nastupu u kvalama i u polufinalu. Odlično odveslane trke na koje svi možemo biti ponosni, posebno kada se uzmu u obzir okolnosti pod kojima je veslana polufinalna utrka. I ostaje vječno pitanje, da je bilo sve normalno, da nije bilo šoka od nesreće, da li bi bilo finala? Osobno, gledajući kako je tekla polufinalna utrka, mislim da bi. No, to nikad nećemo znati.

Prošlo mi je kroz glavu slijedeće: Mario i Ante spremaju se za utrku polufinala na OI 4 godine. Od početka ovog olimpijskog ciklusa su ekipa. U tih 4 godine natuče se bezbroj preveslanih kilometara, odveslanih utrka, odrađenih priprema. Sat vremena prije utrke za koju se spremaju 4 godine imaju prometnu nesreću koja ih limitira u nastupu. Čak i da fizičkih posljedica nije bilo (a bilo ih je, iako, čini se, ništa ozbiljnije i ništa trajnije), mentalno ne možeš ostati normalan i biti koncentriran na utrku za koju se spremaš 4 godine. Sve se to događa, koliko saznajemo iz vijesti, sat ili dva prije početka trke.

Nastup u finalu, hipotetski, bi bio ogroman uspjeh i kruna ovog olimpijskog ciklusa i poticaj za slijedeće 4 godine. Medalja, za koju znam da se u nekim preludim kombinacijama spominjala, je nerealno percipiranje stvarnosti i/ili nepoznavanje objektivnih mogućnosti veslača u odnosu na stanje u svjetskom veslanju. Ne treba navoditi godine kao ograničavajući faktor uspjeha kao što je to netko napravio par komentara iznad. 25/26 Godina je vrijeme kada je veslač spreman za „peak“ u svojoj karijeri, neovisno o disciplini. Mogu podsjetiti, prvo što mi pada na pamet kada ga je već neko spomenuo, da je Čop sa 23 godine bio prvak svijeta u 1x. Ili, ako želimo primjer iz sadašnjosti, Čeh Synek je Marievo godište, uzeo je srebro u 1x, a na zadnja 3 SP također je uredno među prva tri. Točno je da se taj „peak performance period“ može u veslanju produžiti čak i do kasnih 30ih / ranih 40ih godina (Čop, Redgrave, Tomkins, Jansson...). I zato, ako ostanu u vrhunskom veslanju, Mario i Ante imaju priliku biti u vrhu ili vrlo blizu njega još dugi niz godina. 

E sad, da li će biti u vrhu ili blizu njega, po mom mišljenju, između ostalog ovisi u velikoj mjeri o odabiru discipline. Ukoliko ostanu u 2x mislim da će biti blizu vrha. Kroz ove 4 godine koliko su zajedno, imali su jednu konstantu rezultata na SP: 8. - 8. - 7. - (6. ili 7.). Mislim da ćemo se složiti da nisam pogriješio u procjeni najvjerojatnijeg plasmana na OI za više od jednog mjesta, naravno, da je sve bilo u redu. Napredak kroz godine, iako blag, je vidljiv. Vremenski su bliže medalji sada, no tih par sekundi koje se spominju i koje izgledaju vrlo malo, se odnose na razliku između medalje i 6. ili 7. mjesta na velikim natjecanjima. To je jednostavno tako u vrhunskom sportu danas. Odlučuju nijanse koje su egzaktno mjerljive i koje odvajaju vrh od onih koji su blizu vrha. Unutar nekih 10 ili 15 sekundi vjerojatno stanu skoro svi dublovi koji se natječu na OI. 
 
Očekivati kvalitativni skok do medalje u 2x u narednim godinama je prilično otvoreno pitanje. Kao prvo, 4 godine je 2x na pragu finala, koji je argument temeljem kojeg možemo očekivati iskorak prema medalji u naredne 4 godine? Drugo, ostale posade također napreduju, ni one ne stagniraju. Treće, male discipline su češće podložne iznenađenjima i novim imenima koja se naglo pojavljuju, posebno iz velikih i veslački jakih zemalja sa širokom bazom talenata. Drugim riječima, kao što kaže Skif, uvijek, ili skoro uvijek, će u malim disciplinama biti toliko dobrih da je medalja nedostižna. 

No, ukoliko se složi dobitna kombinacija u većem čamcu, mislim da Ante i Mario mogu na sam vrh. 

 - Pavle Mikulić</description>
			<pubDate>Sat, 16 Aug 2008 20:43:58 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>http://www.mariovekic.com/content/view/112/131/lang,hrvatski/#comment-911</link>
			<description>http://sportske.hr/default.aspx?sid=16470

:-( - .</description>
			<pubDate>Thu, 14 Aug 2008 21:42:10 +0100</pubDate>
		</item>
	</channel>
</rss>

